Seni sevdik, Gönül verdik Şanlı Galatasaray

Seni sevdik, Gönül verdik Şanlı Galatasaray

24 Haziran 2008 Salı

" Auslender Raus...yada... Acı Vatan Alamanya"

Tribün Dergide Gördüm Aşağıdaki yazıyı
kimin yazdığını bilmiyorum ama buraya eklemeden geçemeyeceğim ... " Arkadaşlar...Şu anda kendime yeni geldim...hala zangır zangır titriyorum...Milli Takımımıza kucak dolusu sevgiler...Allah ım olamaz böyle bir şey...Seneler öncesine gittim bir an...1983 yılının bir kış akşamı...Berlin Olimpiyat stadı...Almanya-Türkiye maçı var...Yaşım 9...Babamla heyecan içinde maça gittiğimi hatırlıyorum...Elimde boyumdan büyük türk bayrağı...Stad tıklım tıklım...90 bin kişilik stadın ezici çoğunluğu Türk...Rakip 1982 Dünya kupasının finalisti Almanya...Hrubesch...Karl Heinz Rummenigge...Schuster...Michael Rummenigge...Toni Schumacher...Förster...Briegel...Stielicke...Littb arski...Bizde de (babamın hatırladığı kadarı ile) kalede Yaşar...Erdal Keser...İlyas Tüfekçi...Erdoğan...Selçuk Yula...Raşit Çetiner...İskender Günen...Dobi Hasan...o maçı unutmam mümkün değil...Almanya acı vatanda Türkiyem gelmiş...5-0 mağlubuz...dk 87...Dobi Hasan kafayla durumu 5-1 yapıyor...stat yıkılıyor...kolay mı dünya şampiyonu almanya ya gol atmışsın...Nereden nereye beee...bir gurbetçi çocuğu olarak o gole nasıl sevindiğimi hatırlarım...Bir de ertesi gün okulda alman çocuklarının bizimle alay etmelerini hatırlarım...Hem alay etmelerini...Hem hakaret etmelerini...hem de yediğimiz dayağı...Hala içim burkulur...kulağımda o sözler çınlar..."Auslender raus..." (yabancılar dışarı)...Nefret ediyorum onlardan...Yaşım 35 ...Ben 35 yıl boyunca bugünün hayalini kurdum hep...Birgün o maç yüzünden uğradığım hakaretin...Yediğim dayağın hesabını sormak yeşil sahalarda...Bir gün Almanya ile böylesine bir turnuvada karşılaşmak...Bekle almanya geliyoruz...5-1 in hesabını sormaya...Solingen de...Möln de...Ludwighafen de yakılan insanlarımızın öcünü almaya geliyoruz...aşağılanan insanımızın onuruna geliyoruz...Sizi saf dışı etmenin zevkini almaya geliyoruz...Bekleyin... "

Hiç yorum yok: